četrtek, 16. april 2009

Trojček


No, pa mi je končno uspelo dokončati tale trojček. Saj ni komplicirano, samo pri meni vse trajaaaa:))))Ulitki so nastali že v jeseni, da sem sprobala nov kalup, ko so se posušili, sem jih pospravila in nanje pozabila. Enkrat sem nekaj iskala in jih čisto slučajno odkrila ter jih kar pobarvala, za nekaj bodo že sem si rekla. No, ta vikend, sem spet nekaj pospravljala in sem rekla, nič...tole je treba končat, pa še super luškane metuljčke sem dobila, tako da res nisem imela izgovora.Zgodba še ni končana,saj se je zapletlo pri obešankah, ki jih v naših tgovinah niso imeli...pa sem jih potem nardila kar sama. ah, če ne to res ne bi bilo končano. Aha, pa še namen...tale trojček bo visel na topnišču, kjer vsaj poskušam menjavati slike glede na letni čas:))) glede na to da je april, moram dat polarne medvedke spat:))Ups, sem šele sedaj opazila, da sem naredila eno napakico. Grem takoj popravit:)

7 komentarjev:

Alenka pravi ...

Luštno, živahno.Prav lepo bo poživilo prostor, kjer bo viselo.

Tiara pravi ...

Super pestra dekoracija, ki bo poživela rostor.

MarikaGabez pravi ...

Luštno in živahno...pa vseeno nekako umirjeno in pomirjujoče. Mi je všeč.

Suzy pravi ...

Lepe slikice. Mi jevšeč, ker je 3-D

Ninsi pravi ...

hvala punce:)))

mi zdej govorijo doma, če imamo sadni hodnik:))

Tina pravi ...

Zelo mi je všeč tale trojček, žive barve in simpatični sadeži! Verjamem, da je sedaj hodnik lepo sadni!

*~*~*janja*~*~* pravi ...

Mmm, kakšna super sadna kupa! :) In kaj vidim, jagodooooo! Njammy! :D Super si to naredila, res!