ponedeljek, 6. april 2009

Baby stuff

Zadnje čase se, vsaj meni tako zdi, rojejavo sami fantki:)))) Al pa samo jaz poznam take:)) Uglavnem, seveda se potem spodobi, da dete dobi kako malenkost, a ne?:)

Najprej ja nastal tale mini album..za Lana
zunanja stran

notranjost


Nato je prišel Maj...okvirček za slikico, vedno pride prav:)


Za njim Gaber, ki bo dobil tole tortico iz pleničk..naredila sem že jih kar nekaj...pa jih še vedno rada naredim, saj se mi zdijo zelo simpatične:)


Je pa včeraj privekal še en fantek, zanj pa nimam še nič. Bo pa:)

4 komentarji:

MarikaGabez pravi ...

Super lepa darilca.
Album je zelo lep.

Barbi pravi ...

Pa maš res same modre zadevščine in to ful luškane!!! ... sej ta tazadnji fantek pa ni tist fantek, za katerega bi mogla tud jaz vedet, ne?

Neee ... tisto bo punčka. Da boš lahko naredila kaj rozastega. :)

Ninsi pravi ...

ne ne, Barbi...dete je bilo še v čertek v trebuščku:)))jaaa, jst upam, da bo punčka:)))da bo vsak kej roza:)))

*~*~*janja*~*~* pravi ...

Kakšni super izdelki!
Tortica mi je tako všeč, da bom kar idejo uporabila v prihodnje ... ko bo prilika seveda :)
Go Nina! ;)