ponedeljek, 6. april 2009

Še malo grehov

Bo še kdo rekel, da se mi je malo odpeljalo, saj sem v še ne 24 urah objavila 4 objave:))))Ni tako hudo. Samo očitno, je danes tak, da se mi da slikice nalagat, pa še zraven kaj malega napisat:)

Še nekaj stekleničk upanja, ki so nastale po Situli


Že nekaj časa nazaj, smo na našem forumu zbirali dobre želje za Riba-ribico, za katero upam, da bo čimprej okrevala. Nastal je tale kartoček, ki mislm, da pove veliko:)


Po srečanju, ki ga imel naš forum v Logatcu so me zasvojile tele škatlice...res jih je fino delat..ostalo, pa je samo pri eni (modro-rumeni, ki je nastala doma)

4 komentarji:

PolonaP pravi ...

ne, ne, ti kar nadaljuj s količino objav.

lahko vsaj visim pri tebi in firbcam, namesto, da bi delala...

Ninsi pravi ...

hehe...saj sem res še neko malenkost pozabila:)))

zdej grem na bzzzz zadevo:)))

Jana pravi ...

Pridna si pridna...Take rabimo!!

Sanza pravi ...

ne,ne... lepo k si se spet malo pripeljala nazaj :-)), je bila predolga pavza.