sobota, 17. januar 2009

Labello

Saj veste, tisti Labello, ki vas/nas spremlja že od nekdaj:))Labelo so itak vse "šminkice", ki delujejo na podoben način. Še ko sem bila mlajša je bila to moja čist taprava šminka:)))Sedaj je pa nujno zlo, brez katerega ne morem preživeti zime, zadnja leta pa tudi poletja, ne:))

Jp, sem totalna odvisnica od te male modre zadevice:))Ja, najboljša mi je čisto navadna labela...tiste z okusi, barvami mi ne sedejo..imam raje kak lip gloss:P

Labelo imam v vsaki torbici, jakni, bundi, pri računalniku, nočni omarici, dnevni sobi...ma ni da ni:))) če jo slučajno kdaj pozabim...se ustavim na bljižnji bencinski črpalki, da jo kupim:))) in tako včasih najdem cel kup teh mojih label:)))

Odvisnice Labella, pofočkajte se:)))


p.s.: tole ni nobena reklama..men je samo malo dolgčas...pa pišem na moj blog, k sm glih mal na oddihu..:)))

11 komentarjev:

Suzy pravi ...

Jaz pa sem se Labele čisto odvadila. Nekaj časa sem ga uporabljala, ustnice pa so bile tako spokane, da katastrofa. Več sem ga mazala, bolj so bile spokane. Zdaj ga ne uporabljam več, pa imam mir. V najhujšem primeru uporabim čisto navadno šminko, ki je veliko boljša od tega. Vsaj zame.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Jaz imam Labello namesto šminke. :) Imam pa jagodo trenutno, ker češnje nisem našla. :)
Lp, Nataša.

Barbi pravi ...

Odvisnica se javlja na seznam. Labela v vseh zepih, torbicah, pa se kje. Obvezno na nocni omarici, ni pa nujno, da je prav THE LABELLO, glavno da je. Rada imam pa tisto z medom, pa en mango vazelin imam, pe enega karamelo y mandlji, tudi cokolada ali visnja so OK. :)

Anonimni pravi ...

Tudi pri meni jih ne manjka, v vsaki torbi po ena, v kopalnici, v službi,... Labello pearl & shine mi je kar kul, pa ena v tubici tudi; ne vem imena,jo imam v službi. Sem pa od kolegice za božička dobila Labello lip effect Q10. Tudi ni slaba. Se ne šminkam, ampak labellam. :-)

Ninsi pravi ...

jeeee, punceee:))))

vsaka ima svojo labelo:)))

sem pozabila napisat, da imam trenutno tisto z medom ko je mraz:))

Biljana pravi ...

Jst mam tudi najraje tole modro, čisto navadno, nisem pa taka odvisnica, da bi jih imela 10...največ ga uporabljam, ko sem prehlajena, takrat pa mora biti vedno pri roki.

Anja pravi ...

Tudo moja stalnica je labello. Imam pa najraje Bebe zartrose od Johnsona. Drugače pa jaz tudi nisem za okuse, ker potem tisti okus malodane pojem z ustnic :))

v sliki brez besed pravi ...

Ko sem tole prebrala, sem mislila,da sem že sama nevede kje tak sestavek napisala. jaz sem ista.Mega odvisnica. Brez labele ni lajfa sploh. Odvisna od nje kot od kave in interneta.

Ninsi pravi ...

andra:))), še ena odvisna od neta:))), samo od kave pa ne:P

MarikaGabez pravi ...

Jaz sicer nisem odvisna, sta pa veliki odvisnici od Labele dve od mojih hčera.

Riba pravi ...

Jaz pa uporabljam Blistex, ki dejansko pomaga. Z labelo imam take izkusnje - ce mazes, potem se moras skoz mazat, ce ne mazes, pa ne pogresas :o)

Tale Blistex pa pomaga pri razpokanih in pekocih ustnicah in ga uporabljam po potrebi :o)