nedelja, 11. julij 2010

Pri meni je vedno tako

...da v eni objavim združim kar nekaj izdelkov:) In tako bo tudi v današanji...

pa od gremo kar od začetka junija pa do danes:)

prvič sem delala "fake" torto....okrasitev je bila užitna...samo notranjost ne:))


za RD je nastal tele nežen kompletek:)


s škatlico..


in čestitko.


med učenjem, me je prijelo papirčkanje...no, bolj rečeno...vse je bilo na mizi, samo skupaj je bilo potrebno dat:)

ena mini čestitka za spešl osebo:*


nekje v aprilu začet CD-blokec, skoraj končan pa v juliju:))


ter še ena čestitka..eno podobno sem že delala...pa sem še eno, ker meni je res lepa...:)


tejle veliki ščipalki pa manjka samo še magnetni trak in gre na hladilnik:)


ta vikend pa sem res ustvarjalna...poleg spodnjih dveh svetilnikov, rozi zapestnice....mi je uspelo narediti, še dve butarici iz sivke:))))).....sicer nista ne vem kako lepi, je pa res da že služita svojemu namenu:)))




Tako, vsem lepo poletje še naprej, kjerkoli že boste:)

3 komentarji:

Helena pravi ...

Uh, si bila pridna. Očitno ti topli/vroči poletni dnevi ustrezajo za ustvarjanje :)
Krasno - vse skupaj!

Mojca pravi ...

koliko vsega si uspela ustvarit... in same čudovite stvari. čestitka je sploh fantastična.

Anonimni pravi ...

krasno ustvarjanje!!!!!
sem se sprehodila po dolgem in počez po tvojem blogu, tako, da čestitke za vse, kar je ustvarjenega v zadnjem in prejšnjih obdobjih!!!!
torte so pa njamiiiiiiiiiii
lp
iris