četrtek, 18. marec 2010

Stekleničke upanja in poročna vabila

Hja, v soboto je potekala prav zanimiva delavnica, saj smo se zbrale same fejst in pridne punce, ki smo si zadale cilj narediti okoli 60 poročnih vabil, kar pa bi ostalo časa pa bi delale še stekleničke upanja...no, na koncu je bil plan več kot dosežen, saj smo naredila kar 21 stekleničk, poleg že omenjenih poročnih vabil, ki so na koncu ko so bila na kupu izgledala res lepa:))))

Skupinska


Andreja


Barbi


Teja


Vanja


Mojca - je prišla na obisk in naredila simpatičnega Dinga:))


Moje


Stekleničke so že skoraj polakirane in čakajo da pridejo do Klavdije.

5 komentarjev:

Alenka pravi ...

Zelo pridna družba!!!!Lepe stekleničke!!!!

petrovka pravi ...

lepo, pridne ste bile, kje so pa vabila :))))

Ninsi pravi ...

hvala vsem za komentarje še za nazaj:))

petrovka...vabil nisem dajala gor, ker niso samo moje delo:) mogoče pomanjšam slikico in prilepim samo delček v kaki drugi objavi.

Mojca pravi ...

no, če to ni živ dokaz, da znamo punce druženje odlično izkoristiti, in ne samo čvekati, kot bi radi imeli prav moški! pa naj oni naredijo serijo poročnih vabil in takole zakladnico stekleničk :)) bravo, bravo.

Holymary pravi ...

Hehe. Moj dingo je bolj žalostno osamljen :) Ampak moram priznat, da so kar zanimive tele stekleničke, me je kar notri potegnilo.