petek, 16. januar 2009

Moj blog je nekomu všeč:)

Joj, koliko časa že nisem pisala nove objave...samo kaj ko ni časa....ustvarjam bolj, malo..:((...žal pa bi rada..saj se mi obeta kar nekaj RD-jev, pa bi bilo lepo, da vsaj čestitke naredim:)

Ker pa sem sedaj na mičken oddihu, sem se odločila, da tudi jaz pohvalim bloge, ki so mi tako ali drugače všeč:)) Moj blog je pohvalila Tanja. :))

Pa pojdimo:

1. Barbi

2. Sonja

3. Mravljica

4. Ribica

5. Maja

6. Jana

Dodajam še slikico od Mravljice:)) Mi je všeč, ker je slovenska.

6 komentarjev:

Sonja pravi ...

Tvoj blog je marsikomu všeč :) In zato te pridno spremljamo, ko uspeš kaj objaviti.

Pa hvala za nagrado.

Barbi pravi ...

Jeeeeej, se ena nagrada! :) Jaz tvojega tudi spremljam, pa sem prav vesela, da je koncno nova objava. :) Le se kaj napisi, da bom lahko brala ... sej ves, da ne pozabim slovenscine. :)

Jana pravi ...

Nina, najlepša hvala za nagrado. Sem zelo vesela, da ti je všeč kar počnem. :)
Tudi meni so všeč tvoji izdelki, še posebej knjigice, ki ti gredo res super od rok.

Nataša pravi ...

Hvala za nagrado! Me veseli, da ti je všeč moj blog in moja oznakica. Tudi jaz se rada oglasim pri tebi.

Veliko časa in priložnosti za ustvarjanje ti želim!

Nataša

Riba pravi ...

O, hvala hvala :)

Pa hvala za "dregljaj" v komentarju, da sem sploh našla do sem.

Ninsi pravi ...

ribica..ni panike:)

sem tud sama bolj nova v tem:)